fredag den 20. oktober 2017

Tavsheden brydes - endelig...

Næsten 4 måneder er gået siden sidst her - der er sket utroligt meget på den tid ... også mere, end der "bare" lige normalt sker på 4 måneder, for Hr & Fru Danmark, hvorfor denne blog har ligget godt og grundigt underdrejet. Sommerferien er i bakspejlet og så tilpas lang tilbage, at det nu er passé. Jeg overlevede, med nød og næppe.

Status lige p.t. er, at jeg stadig ikke kan/må løbe - heldigvis kan jeg spinne på livet løs, hvilket jeg gør, uden problemer - og hey! jeg har endda fået købt min egen spinning-cykel, så jeg kan spinne hjemme de uger jeg har datteren - og ja, det var så én af de ting, som vendte op/ned på det hele efter ferien ;) Det gode ved at spinne hjemme er, at man får set en masse Netflix - det går noget nemmere at bruge 2 timer med billeder på en skærm, fremfor "bare" podcasts i ørene ... bevares, jeg får da stadig besøgt FitnessWorld, men det er nu sjældent.

Drømmen er stadig at opleve Store Dyrehave, næste forår, iført løbesko ... så snart der er ordentlig ro på tilværelsen, kører jeg løs på ny medicin so, forhåbentlig, hjælper mig med at nå målet ... indtil da er det bare at spinne derudaf!

Hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar