torsdag den 29. juni 2017

Dopet!

Så er jeg officielt dopet - har fået et skud Binyrebakhormon i den ene balle, som meget gerne skulle hjælpe på min fod (og, forhåbentlig også, på nogle af de andre steder hvor kroppen 'knaser'...). Min krop er vist godt fuc*** up med en, herlig(!), blanding af lidt urinsyregigt og en ordentlig omgang psoriasis(-gigt) - og så har jeg nok været for "hård", træningsmæssigt, da foden begyndte at give mig problemer, så der er nok kommet en ordentlig omgang slitage oveni.

Så selvom smerterne går væk, hvilket jeg satser på, at det no-go at løbe de næste 4 måneder. ØV! Men bedre at give foden ro til at komme sig og så se fremad .. målet er en god løbetur i Store Dyrehave, når det bliver forår i 2018.

Der er længe til... meget længe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar